30 Ocak 2015 Cuma

HAFTASONU TAVSİYELERİM...


MERHABA HERKESE...

UZUN ZAMANDIR HAFTASONU TAVSİYELERİ VERMİYORDUM...

ŞİMDİ SİZE KATILDIĞIM GİTTİĞİM YEDİĞİM İÇTİĞİM BAZI YERLERİ ANLATACAĞIM..

İLK OLARAK KÜLTÜR SANAT DİYELİM..

GİTTİĞİM MÜZELERLE BAŞLAYALIM..

* RAHMİ KOÇ MÜZESİ

Bu müze gerçekten çok güzel.Büyü küçük yaş farketmeksizin herkesin çok seveceğine eminim. Annemin zaten 5. gidişi falanmış..Açık alanda, uçaklar,gemiler,trenler, otobüsler.. Hepsi çok ama çok güzel..İçeride klasik arabalar mükemmel...Çocuklar için bir atölye de var. Benim yaşıma göre diil ama gene de çok eğlendim.. içine girdiğimiz balon en sevdiğimdi..Mutlaka ama mutlaka gitmelisiniz.









* İSTANBUL AKVARYUM

Floryada Aquaflorya içinde bulunan akvaryum çok ama çok güzel..Balıkların hepsine tek tek baktım inanın.Annem bile şaşırdı..Çok güzel vakit geçirdik. Yağmur ormanları ise bir harika..Henüz bir akvaryum görmediyseniz mutlaka gidin.. Hediyelik kısmında o kadar balık içinden dinazor seçmem annemi biraz şaşırtsada tabiiki hemen aldık. hemen içinde sütişin olması da son derece keyifli..









* PELİT ÇİKOLATA MÜZESİ

Sevgili arkadaşlarım.. en lezzetli müze diyebilirim. Esenyurt Pelit fabrikasında haftaiçi saat 13-16 arası ziyaret edebilirsiniz. Girişte size çikolata çeşmesinden bir bardak çikolata veriyorlar. 






Herşeyin çikolata olduğu bir mahalle  :) üstelik içerideki çikolataların hepsi ikram ... Şelaleyi hiç söylemiyorum. Annem hızlı hızlı geçiştirmeye çalışsada hepsinin tek tek tadına baktım..
Çikolata kapılardan çikolata heykellerin olduğu bölüme geçiliyor..








Alt katta ise, Maket pasta sunumları var... En beğendiklerimi sizin için seçtim..









Çıkışta herkese tablet çikolatalar dağıtıyorlar. O da Kuzeye kaldı.




Kafesinde enfes bir yemek yedikten sonra çikolatasız hayatınıza devam ediyorsunuz . :((

* İlk tiyatro deneyimim..
Tabiiki Peppe yle başladım. Ece de bana eşlik eti..
Çok eğlendik.. Artık tiyatro sezonu benim için başlamıştır.
Herkese de tavsiye ediyorum.. 

Ataköy Yunus Emre Kültür Merkezinde çocuklar için tiyatro programları var. Sizde hemen gidin..




ALTERNATİF EĞLENCELER..

* BASKETBOL MAÇI

Mevsim malum :( futbol maçı biz çocuklar için pek uygun diil. Hele de sizde benim gibi beşiktaşlıysanız ve stadınız yoksa.. basket maçları da süper bir seçim olabilir.
Mutlaka bu tecrübeyi yaşayın...




* THE PLAY BARN
Mutlaka adını duymuşsunuzdur. Saatlik yada günlük gidebildiğiniz oyun ve eğlence alanı.Ben ataköy A plustakine gittim.
Haftaiçi gündüz boş olduğunda tavsiye ediyorum.
Ablalar çok ilgili. İçerde yemek yiyebilmek de ayrıca güzel. Sevdiğim yerlerden biri.




* AŞÇILIK

Evde annemle yapmayı en sevdiğim şey, tatlı ve kek yapmak.

Mutlaka sizde deneyin. malzemeleri birbirine karıştırmak, kalıp ve baskı yapmak en sevdiklerimden.



ŞİMDİDE MEKAN ÖNERİLERİM...

Öncelikle reklamlar.....

*Bahçelievler Emin pastanesi.

Kahvaltı yapmak ardından da tatlı yemek için ideal bir mekan.Çocuk oyun alanının üstkatta ayrı olması son derece iyi. Tabii annem biraz daha eleştirel yaklaşıyor hep bir kusur buluyor ama ben genelde burayı çok seviyorum...


* BY CREPE - Çengelköy

Sizde benim gibi  krebi çok seviyorsunuz. Mutlaka deneyin.. Krep üzerine herşeyi bulabilirsiniz.
Muhteşem bir kahvaltı, Öğlen ve akşamları birbirinden lezzetli krepler, salatalar, ev yapımı köfte.. Galiba bütün menüyü yiyebilirim..
Personelin yaklaşımı ve mekanın ortamı çok sıcak.

Tabii denize sıfır bir yalı olması en cazip ve çekici yanı..,
Giderseniz benden canım halam ve enişteme selam söyleyin.. :)







* Yeniköy Sandal Balık.

Sizde benim gibi balık yemeye bayılıyorsanız deneyin. Mekanda sanki alaçatıdasınız.
Çocuklar için verilen özel tabak ve bardaklara bayıldık arkadaşım zeyneple.
ayrıca kılçıksız levrek tek kelime ile mükemmel!!!




* SİHİRLİ SPATULA

Annem işi gereği buaralar biraz fazla cafe pastane geziyor.İşte İstanbulda henüz bir eşini daha görmediğimiz bir pastane. :)

Mutlaka gidin. Masal dünyasına girmiş gibi hissedeceksiniz.Özellikle kız arkadaşlarımı götürmeyi düşünüyorum.... kikikikiki




Evet... şimdilik bu kadar... Sizler için gezmeye, tatmaya, denemeye devam edeceğim...

SEVGİLER.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder