31 Ağustos 2012 Cuma

7-27 TEMMUZ-KÜÇÜKKUYU

İlk tatilim için yola çıktık. Arabada olmanın karşıkonulmaz sarstısından dolayı bütün yol boyunca uyudum. Çekirdek ailemizin ilk yemeği tekirdağ köftecisi oldu. Gerçi ben mescidde yedim ama olsun ama yinede gayet keyifliydi.
Küçükkuyu çok güzel bir yer. Babanem beni çok özlemiş, bana ve anneme çok iyi bakıyor. Ben biraz yaramazlaştım, annemi yoruyorum biraz ama tatil tatildir.
40 ımı burda çıkardam annemle beni yıkadılar, komşuları gezip yumurta topladık,alnıma un sürdük.
Günlerimizin yemek, uyku, güneşlenme, ağlama, arabayla gezme şeklinde, yerleri değişerek devam etmekte.
Akşamları biraz geriliyorum, annem, babanem, halam beni sakinleştirmek için herşeyi yapıyorlar :)
çok komik :):)

Babam bizi almaya geldi. Dönüş yolumuz çok haraketliydi;babamın arkadaşı Evren amcaya uğradık,çanakkaleden geçerken Tony amca ve Su teyze için anzac koyunda foto çektirdik ordan, güzelcede arkadaşım mira nın doğumgünü partisine katıldım, sonra ilk müşteri ziyaretimi yaptım biraz gergin geçti ama Burhan Amcayı da görmüş oldum, son olarakda Burak Amcalara gidip orda kaldık.









Artık evimizeee gidebilirizzzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder